Beautifuuul

Jag tror seriöst jag har fått virus på min dator-.- dryygt. Tur att jag har jocke. Ringde nyss han så imorgon ska han hjälpa mig och kolla vad som är fel:)
Idag red jag ut fly med Jasmine och Michaela. Vi red ut till Lotsstugan i det kyliga:s Hahaha fly är gaalen!
Körde travlängning jag red först och michaela med husan bak. Sen började husan galoppera. Jag ba du fuskar!
Sen drog hon om i väldig fart och fly efter-.- Började fatta att husan drog iväg och att det inte var michaela.. hahah rätt kul var det ändå fast det gick snabbt ett bra tag:) Efter vi ridit var det möte:)
Jag och Fly ska vara med på maskeradhoppningen:D

Nu väntar jag på att pappa ska bli klar i duschen sen ska jag borsta tänderna och efter det krypa ner i min kalla säng:(




Juste,Tony fyller år idag! Grattis:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0