sjukk

Jag är sjuk idag. Eller det var jag igår också men. Inatt när jag skulle sova så la jag mig i sängen 11. kunde inte somna utan låg bara och typ svettades till halv 1. Sen tänkte jag att om jag slår på en film kanske jag blir tröttare. Slog på Björn bröder. Inte fan blev jag nå tröttare-.- filmen slutade kanske halv tre eller nåt. Sen låg jag och fösökte somna. Somnade vid tre tror jag. Sen vaknade jag till klockan fyra.. sen fem. sen vaknade jag sex och då kunde jag inte somna om. As drygt!
+ att jag hade ont i huvudet och i halsen så jag fick stanna hemma idag.
Jag har inte gjort så mycket idag klockan är ju bara ett än så länge. Ska väl lägga mig och vila snart en stund:) eller så kollar jag på en film:p Det är väldigt tråkigt att vara sjuk-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0