Torsdag!

Skolan idag var ju bara tråkig:p
gick lite tidigare:)
Rosita hämtade mig och elin på skolan sen åkte vi ut till stallet. Lastade fly och pucken sen började vi åka:)
När vi kom till korsningen vid polishuset blev det rött så vi fick inget fäste när vi skulle köra iväg så där stod vi säkert i 20-30 min. Jag och Elin fick gå ut och visa vart bilarna bakom skulle köra så dom inte var ivägen när rosita skulle backa. Gick tillslut jag och elin sprang runt som nå knäppskallarr:)
TRäningen gick ju inte så jätte bra från början. Han var väldigt hård och jobbig.
Men sen efter ett tag skötte han sig fint:)
Enligt Björne låg Fly på ++ idag:D

När jag kom hem tvättade jag flys svans och fixade klart allt i stallet:)

Nu ska jag strax sova vi ska åka 7 imorgon... Omg...hahahha xD

aja hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0