--

Släppte ut hästarna med Michaela imorse:) klockan 6......
drömde att jag hade en björn unge inatt!:D fast sen klippte jag av bakbenen men han kunde fortfarande gå, liksom rumpan hängde i luften.. sjuka drömmar..
Drömde även att jag blev våldtagen inatt med..


Efter vi släppt ut hästarna gick jag in duschade och fixade mig för skolan:) vi hade skolfoto.
Cyklade med bellsan till skolan:) Började med att gå upp till aulan men fotogubben hade inte kommit så vi satt där och väntade på han, sen kom han då fick vi sitta och kolla när han byggde upp "fotostudion" :)
Jag fick sitta ner(y) lär väl se helt pantad ut som vanligt^^
Sen hade vi karaktär med svennaaa..
sen hååÅÅÅl:D jag gillar hål!:D
Vi drog ner till bigboy=)
Sen gick vi lite på hm:) hittade inget jag ville ha, konstigt jag är där varje dag!
Efter hålet hade vi engelska med gunnel(y) hahahha!
sen naturkunskap med Gunnar:) vi hade inget klassrum så vi gick upp till höga och plockade kottar, stenar, barr osv och skulle berätta vad det var bra för:) sen fick vi sluta:) cyklade ner till ib och skulle kolla om Lina fick jobb:)
bella följde också med så nu har hon jobb:D
Sen cyklade jag hem:) plockade ur diskmaskin och åt lite:)
Sen gick jag ut till stallet mockade åt fly och putte:) sen tog jag in putte och fly:) borstade båda två:)
Red fly i ridhuset en stund:) han släppte till riktigt bra i höger sidan efter ett tag:) lovelovelove!
Putsade efter jag ridit:) ska putsa nu efter varje gång jag ridit:)

Gick in och då hade pappa rivit en del av taket så det var ju fult med damm på golvet-.-
Så då började jag med dammsuga och han gick runt med moppen:)
sen åkte vi på ica och köpte sallad:)
åt när vi kom hem:)
Sen har jag pluggat matte(y)
ska duscha nu sen ta tag i lite problems.
tror inte jag orkar skriva mer idag:) mobba inte stavfel.

Dagens händelser

.klippte av peace&love bandet;o

. Fick en glass av simon russin:D:D
 Magnum mummaaa

. sen var de inge mer kul som hänt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0