-

försov mig 10 min imorse men gjorde nog inte så mkt:)
Är verkligen den minstas favorit nuu:) Så sjukt gulligt!
Direkt när jag kom in imorse och han ser mig så börjar han skratta och ställer sig upp och börjar gå emot mig. Sen går jag upp och klär av mig då hör jag hur han grinar efter mig.
När vi gått upp till lyan sätter jag han i soffan och går på toa. Sen hör jag hur han står och verkligen grinar och skriker utanför toan. Gullig unge:)
Fick sluta halv 1 idag:) gick hem i den fina vädret sen började jag skotta av studsmattan. Var hur mycket snö som helst. När jag var klar satt jag i solen och stekte litt;)
Ska strax gå upp till flyen:) Rider lektion idag:)



älskar vädret när det är såhär!
Älskar min iphone också!!
Min nya drog är nagellack:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0