SÖNDAG

Idag har det varit lite slapp dag:)
Har varit ute och solat lite;) sen gick jag in och började baka bullar åt mamma:) Sjukt snygg blev dom:) Kan visa bild senare:)
När jag var klar med bullbakandet så Gick jag ut till min lilla prins!♥
Mockade:) Sen kom Ellen och hon skulle också hoppa. Så tog in lucy medans hon mockade till henne:)
Vi hoppade Kombinationer. En två kombination och en tre:) Blev en linje också:)
Fly hoppade jätte bra!
Elin och maja kom när vi höll på så de hoppade också efter oss:)
Sen gick jag och ellen in och åt middag med resten av familjen. Köttbullar och potatis!
Sen kollade vi på solsidan:) Haha så grymt bra!
Efter solsidan har jag bara suttit vid datorn och klickat runt. Min dator har blivit så grymt seg nu på sista tiden så jag måste nog tömma den eller lämna in den. För jag klarar inte av när den slår av ibland för den blir för varm eller att det tar 1 minut för den att ladda upp en sida....
Imorgon ska jag till solenskolan, Träningsskolan. Utvecklingstörda barn mellan 6-10 år ska jag vara med. Spännade säger jag bara. Har aldrig gjort något sådant så känns som det kommer bli en utmaning! Men jag gillart ändå. Det enda negativa är att solenskolan ligger på andra sidan av den här lilla plutt stan:)
Som tur är kan mamma skjutsa mig imorgon! Men hur ska jag göra med fly... Eftersom det är modo-aik på höga imorgon måste alla jobba. Matilda jobbar på höga likamed att hon måste jobba. Så imorgon har jag fly.
Jag som hade tänkt jobba. Mormor gör ju middag imorgon också. Vill rida fly men vill samtidigt jobba och samtidigt gå på hockeyn... hmm svårt val..
Blir nog först fly om det inte löser sig ,ed honom. Men om jag inte jobbar hinnar jag med både hockey och fly..
Nu blev allt jobbigt!
Iaf Ikväll händer det inte så mycket mer. Tänkte ta en dusch sen sätta mig i soffan eller vid datorn.
Ska nog försöka lägga mig tidigt idag! Eller jaa innan 11.. aja hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0