Torsdag

Heeeeej:)
Tog bussen till solenskolan idag. Fick byuta till 39 från 24an. När jag kom dit så skulle vi gå ner till förskolan vid gamla fängelset:) Där finns det typ mysrum och upptäcksrum för handikappade och barn då.
As fint var det! Ena rummet var det bara mys saker och i andra var det en båt, bollbad, vattenfall osv.

Sen gick vi tillbaka till skolan i snöstormen. Sen åt vi lunch. Fullkornsmakaroner! tumme ner!!
Efter lunchen har jag bara suttit och spelat spel, ritat och lekt;)
Fick gå tidigare så jag hann med kvart i 2 bussen:) Imorgon ska jag börja halv 7. Vet att ni är avis!
Kom hem för 40 minuter sen kanske:)
Klockan fem ska jag åka till ib och jobba:) Matilda har Fly idag, hon ska rida ut:)






nu när jag lagt över bilderna från iphonen kan jag visa mina bullar!:D


Sötaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0