5februari

Red imorse från kvart över 9 till kvart över tio:) Red med snodd på slutet och då var han fin. Han var fin innan också men han guppa så mycket med huvudet. Gjorde klart allting i stallet innan klockan 11:)
Sen gick jag in och åt frukost:)
När mamma och pappa åkte och köpte en dammsugare följde jag med. Eller jag hoppa av på stan. Köpte en randig tröja för 99 kr och ett par svarta jeans(typ) De var nå elinkling favorit. kostade 199 kr. Nu är jag rent ut sagt pank:) hehe

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Har hela dan på mig och inga planer förns ikväll. farmor fyller år idag så hon ska komma hit på middag.
Senare ikväll ska jag till patricia eftersom hon fyller år på måndag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0