-

Lektionen idag gick ju ja..
Framridningen gick bra och han var jätte fin och lyssnade bra:)
Sen skulle vi hoppa bana när klockan var 6. Jag skulle hoppa högst så jag skulle rida sist.
vissa av dom innan mig fick lite porblem och jag kollade på klockan hela tiden och blev mer och mer stressad. tillslut var klockan 5 i hlav och jag hade inte ens fått börja hoppa min bana.
Kollade på klockan igen och då var det tre minuter kvar av vår lektion.
Jag sa till mamma att jag inte tänkte hoppa.( för Flys skull)
När klockan vär nästan halv blev det min tur men jag hade redan hoppat av Fly och tagit på han täcket.
Var så arg så jag grät av ilska.
Jag har slutat i den gruppen nu eftersom det inte funkar för mig
Ska ut och promenera länge nu.
Lägger upp något sen om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: emely

meen fyy vad dumt! dom borde ju planera in de bättre än att såsa på! stackare! as tråkigt!:(

2011-01-22 @ 14:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0