10:44

Var ju hos frida igår:)
Vi spelade pingis och gitta hero:)
Vi spelade även sällskpasspelen Upp till bevis & med andra ord.. Sög på med andra ord;)
Var ju dålig på resten också men:p Innan jag skulle hem började jag och frida sminka victor med mascara puder och ögonskugga:] Sjukt snyggt! Kristoffer smeta på hur mycket solpuder som helst på kinderna. Jag sa att han skulle göra på sig själv men han fatta inte, han är ju lite trög;)
När jag kom hem därifrån kunde jag inte somna så då slog jag på en film:) somnade efter den.

Nu har jag nyss ätit frukost. mamma väckte mig runt tio. Dåligt men bra på samma sätt. jag måste ju vända om dygnet eftersom skolan börjar på måndag:@ uschaaa!
Ska iaf rida fly i ridhuset idag:) Måste bli av med magen och trimma inför björne som är på torsdag och fredag:)

Ikväll ska jag vara med oliver om hennes föräldrar tillåter:) Vi ska se på fiiilm:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0