2011

Hejhej 2011!!:D
Igår var jag, olivia, toffe, viktor, henke, patricia, frida x2, maja, elin och bella hemma hos henke:) (hoppas jag inte glömt nån) vi åt tacos oså:) Kollade på raketerna. Runt två började jag och olle dra oss hemmåt.. Han bor ovanför flodinsbröd.
Först gick jag till nylunds i snöstormen-.- När jag kom dit fanns det ingen taxi eller nåt så då skulle vi gå hem därifrån också.. Blev arg och tog med mig ellen hem. När vi kommer hem så har mamma låst och det är hon som har nyckeln och går långt efter oss-.-
Kom iaf i säng halv 4 eller senare.
Idag sov jag till 1. heheheh inte vanligt av mig precis men det var skönt.
Ska strax få i mig något att äta sen gå ut till fly:) tror han får plumsa lite i snön eftersom det är inte ledigt i ridhuset förns efter 4:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0