DETTA ÅNGRAR JAG

Det finns väldigt många saker jag ångrar här i livet. Men ibland brukar jag tala om för mig själv om jag inte gör det här nu kommer jag ångra mig sen. Ibland när jag gör sakerna kommer vissa konsekvenser och då ångrar jag att jag gjort det. Finns en sak som jag ångrar mer än allt annat!
Jag ångrar att jag gick och träffade david. Jag tänkte faktiskt om jag inte går dit kommer jag ångra det.  När simon fick reda på det ville jag bara ha det glömt. Men det sitter kvar och blir påmind varje dag om att jag varit med han. Sjukt mycket ånger i det.
Jag antar att ni som inte vet något om det inte förstår nånting. Olivia förstår.
Kan säga några små ånger. Jag ångrar ibland att jag lärt känna vissa människor. Hatar när man köper kläder som man aldrig använder. Sånt ångrar jag. dryygt att lägga pengar på något ja inte alls använder. Ångrar vissa saker jag sagt om mig själv till folk. Vet inte vad jag ska säga att jag ångrar.
Kan säga något jag inte ångrar!
Jag ångrar inte att jag lärde känna Olivia, tog hem Fly eller att jag valde Barn och fritid! Finns hur många saker som helst som jag inte alls ångrar juh!


Kommentarer
Postat av: vickis

du ångrar inte heller att du lärde känna mig det glömde du?:)

2011-01-13 @ 21:17:08
Postat av: Anonym

Älskar dig!<3

2011-01-14 @ 15:31:39
Postat av: ole

hah oj , från mig;)

2011-01-14 @ 15:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0