GÅRDAGEN

Helt otroligt bloggade ingenting igår på hela dagen:) ett inlägg bara
Berättar lite kort.
Först hade vi idrott på höga, skridskor och ja jag överlevde:) Sen hade vi några tråkiga lektioner sen slutade vi 20 över tre.
Gick ner på stan med vickan. Köpte present till mamma. Underställ och en skål:)
Runt 5 gick jag till busstationen och träffa tony i två timmar. Vi satt mest på frasses oså=) trevligt.
Pappa hämtade mig på donken typ 20 i 8:) När jag kom hem åt jag middag kyckling och ris med currysås:)

Halv 9 gick jag upp i stallet. Olle var där. Pratade med henne och mockade samtidigt:)
Sen red jag med olivia en bit hem sen gick jag till ridskolan. Jag var ensam i ridhuset så passade på att göra lite saker. Fly var inte jätte sammarbetsvillig från början. När jag skulle galoppera bockade han och försökte kasta av mig. Då fick han en smäll i rumpan och då skötte han sig=) Tränade på rida mycket på yttersidan som vi gjorde förra gången på björne:) Funkar väldigt bra på fly:) ha tycker det är jobbigt men det är bara bra:) Ställde ut sockerbitar som jag kunde göra små volter runt och rida med ytter och kollar på biten så volten blir runt och lika stor överallt:) sen tog jag och byggde upp ett litet hinder med sockerbitar och skutta över den emellan=)
När jag var klar med det byggde jag upp sockerbitarna på varandra så de blev 1m och hoppade över några gånger.
När jag travat av han släppte jag han lös i ridhuset. tog av han allt. tråkiga fly gick efter mig som en svans. Efter ett tag gick han själv:) Han rullade sig fem eller sex gånger så han var brun efteråt..
Kom in i huset kvart över elva. Gick och la mig nästan på direkten:)


Det här var det jag red;) hahah sjukt snygg javet!




Bella på idrotten;)



En trött fly:]

Säkert mycket stavfel men ni kan nog klura ut vad det ska stå ändå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0