nananana

Inte så jätte mycket bloggande idag menmen;)
Kollade på film innan jag gick ut till fjanten:)
Kollade på knight and day sjukt bra tycker jag iallafall=)
gick ut till Fly ungefär två:) Red med Elin i ridhuset klockan tre:)
Fly var jätte fin idag:) Han gjorde det jag bad honom och bråkade inget:D
Vi var bara tre stycken i ridhuset:)
När jag kom tillbaka putsade jag tränset och tog hand om fly:)
Sen satt jag och pratade med olivia medans hon mockade:)
hon fick smaka dricka av mig också:] hehe när hon drack hjälpte jag hon lite så hon fick lite på jackan, håret och ansiktet:D
hon ska jag vara med imorgon:) Vi ska kolla på film ;)
Ikväll kommer kusinerna från storstaden och äter middag:) Sen klockan åtta ungefär åker jag till frida och är med några där:)


Lyssna på swinglfy - rags to riches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0