opss

Har varit riktigt dålig på att blogga dom senaste dagarna:) gårdagen var jag först på skolan sen tog jag bussen hem och skritta ut fly:) På kvällen träffade jag simon och sen vickan:) Vicki och jag var på subway:D Sov hon michaela inatt. Vi åkte hemifrån henne lite efter nio. Sen åkte jag, mamma, michan, ellen och filippa till timrå för att kollade när Emma hoppade cherie. Det gick bra och dom är hur gulliga som helst tillsammans:) Efter hon ridit åkte vi ner till sundsvall. equeen.. höhö köpte ett par nya vita ridbyxor(christina sport). Halva priset på dom så bara 900kr. Sen köpte jag as schabrak med brodyr för 700:) Älska carro på Equeen! Sen när vi åkte vidare var ju mina pengar helt slut så ja:) Mamma köpte en ring till mig. men antar att jag måste betala tillbaka.. Igår åt jag pizza till lunch subway till kvällsfika. idag åt jag pizza till lunch och det blir pizza till middag.. Jag vet jag är fet! Nu sitter jag och väntar på olivia(: Hon ska få dammsuga mitt rum medans jag duschar:D åh så snäll jag är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättesnäll!

2011-01-23 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0