Söndag

Hade hästarna med mamma imorse sen gick jag in och sov till ungefär halv elva:)
Åt frukost sen gick jag ut ocg tog in flyen:) Michaela klippte han. Han var hur snäll som helst!
När hon klippt han klart så klippte hon manen på honom också. Kan säga att det behövdes för han såg ut som ett skogstroll:)
red han i ridhuset lite lätt:) travade i 10 minuter sen skritta jag i 5min sen trava jag i tio och skritta i 5min. Därefter galopperade jag runt utan att han fick länga och han lyssnade ovanligt bra i galoppen och drog inte på långsidorna:)
Efter jag ridit släppte jag ut han i hagen:) gav han vatten också:)
Nu har jag precis ätit. Ska strax städa rummet eftersom jaa.. ni kan få se hur det ser ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0