tcchips

Hejhejhej kära bloggen!
Red Fly i ridhuset och han var jätte fiin! finare än igår. Tränade mycket galoppfattningar och avsaktningar.
Han har blivit jätte fin och stadig i traven nu:D Lillprinsen!
Efter jag ridit putsade sen for jag och mamma på ica:) Köpte allt jag ska ha tills ikväll:) chips tex(;
Olivia om du ser det här.. Du måste köpa godiset!

Resten av min familj åker och kollar när Ellen ska rida för maja heed:)
Så jag fick order att ta in alla våra hästar:)
Måste städa lite på mitt rum också:)


Vill börja äta mina chips nu....



Lyssna på [grum - Heartbeats[radioedit]]


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har godis sen igår:) du får inte äta upp chipsen!!;)

2011-01-08 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0