-

Sov ju hos viktor inatt:)
Igår när jag skulle åka dit var bussen för de första försenad. För det andra var gången för smal för mig att komma in i med min feta väska, jag fastnade lite här och där. För det tredje hade bussen ett släp efter. Mobbad buss;) men den var skön att åka i. Aja skit samma.

ut ur bussen och mötte upp fjanten:) Han som vanligt hade inte tagit med någon hjälm åt mig...
Åkte hem till han och kollade på tv och lyssnade på musik o sånt:)
Vi var inne typ hela dagen. Kollade på ringaren i notredam, en annan film och sen klockan halv 1 slog han på en action film då somnade jag men vaknade när han kom och la sig:)
Imorse vaknade jag halv tio. Viktor försökte jag väcka elva men han sa bara lägg dig och sov. Sov en stund sen låg jag vaken till ett då knacka det på dörren så då blev han tvungen att gå upp:)
Idag ha vi bara varit inne. Han har kittlat och nypt mig.. Han tog min mobil och låste in den i sitt kassaskåp-.-
taskig kille...
Mamma kom och hämtade mig lite innan sex:)
Åt middag hemma sen gick jag ut till stallet och tog hand om fly:)
Han fick vila idag:)


Snygg!
Jotack javet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0