Vad ska jag blogga om?!

Idag var det ju första dagen i skolan. Lina ringde och väckte mig. Jag trodde seriöst jag försovit mig:) hoppade upp ur sängen och duschade:) hehe hade inte duschat mitt hår sen i torsdags;) Mysigt javet, men jag håller på spara på det och så det inte blir så fett på en gång:) Vill ha en svinborste också... till håret alltså;)
Skolan sög ju verkligen. Bara drygt att vara där tycker jag.
Gick en bit med vickan påväg hem till mormor:) Fastnade utanför hennes hus i hundra år kändes det som:) Sen gick jag till mormor och åt middag med michan och momma:)
Åkte med michan till jobbet. Jag tror jag sa typ 10 gånger; alltså seriöst jag vill hem nu! när vi gick in och innan vi kom fram till salen.
Jobbet gick ändå fort. När jag kom hem fikade jag lite med familjen:)
Sitter här nu och har inget att blogga om.... finns det någon som har nå bra ide som jag kan blogga om. Bloggen är ju sjukt tråkig just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0